dinsdag 10 januari 2012

Nieuwe foto's van Tess (en Fons)



2 opmerkingen:

  1. Heee Tess,

    Wat leuk om te zien dat jullie er ook een vriendje bij hebben! Gefeliciteerd!! Wat een mooi mannetje! Zijn jullie al gewend aan de komst van Fons? Gaat het ook goed samen met de andere damens en heren?

    Zoals je misschien al op mijn blog gezien hebt, heb ik er ook een maatje bij...Storm..
    Het gaat nu super goed tussen ons en hij groeit als kool...(hij is nu 13 weken en weegt nu 20 kilo)

    Héél veel geluk en plezier met elkaar!!

    Poot van mij, Bella.. En de groetjes van mijn baasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen!

    Gaan jullie nog naar de winner vandaag met Tess en Fons(ie)?
    Ik zag dat er 5 Espanols staan ingeschreven.. lijkt me leuk om ze weer eens even te zien :D

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen